​

Her kan du læse om vores forskellige aktiviteter i kirken. Tjek vores kalender for præcise tidspunkter.

​

Udover vores faste aktiviteter, er der altid plads til din gode idé - måske drømmer du om at holde tøjbyttemarked eller lave folkekøkken i kirken? Del endelig din idé med vores præst Gunni på gunnibjoersted@gmail.com eller tlf. 2498 9090

Brød&BØN

Anden og fjerde onsdag i måneden, holder vi Brød&Bøn kl. 9.45-11.00. Vores præst Gunni byder hver gang på dejligt morgenbrød. Vi starter typisk med at synge en sang sammen og læse en bibeltekst højt, som vi sammen kan reflektere over og stille spørgsmål til. Vi afslutter med at bede for det, der rører sig i vores liv, i kirken og omkring os.

En dejlig rolig måde at starte sin dag på. Alle er velkomne, og der er ingen tilmelding - du kan bare dukke op, hvis du har lyst.

​

Kontaktperson er vores præst: Gunni Bjørsted, mail: gunnibjoersted@gmail.com, tlf. 2498 9090

familiegruppe

Første onsdag i hver måned kl. 17-19 samles kirkens børnefamilier til langbordsmiddag. Det bliver hurtigt over 30 børn og voksne, der spiser sammen. Alle både små og store deler en ting, de er taknemmelige for siden sidst. Alt lige fra ”taknemmelig for mariehønen i børnehavnen” til ”vi har købt hus” til ”vi skal have en baby mere”.

Familiegruppe er et trygt fællesskab, hvor børnefamilierne slipper for at lave mad og deler liv med andre i samme livsfase. Til slut kan de voksne, der vil, samles til bøn og snak om liv og tro, imens børnene leger. Giv gerne Ruben besked, om du kommer af hensyn til maden.

Kontaktperson er: Ruben Andersen-Hoel

Børnekirke

De fleste søndage er der børnekirke under det meste af gudstjenesten.

Vi samles i børnelokalerne på første sal, hvor vi synger, leger og hører gode historier fra biblen. Alle børn begynder sammen, og deles herefter op i to grupper: En for børnehavebørn og en for skolebørn. Vuggestuebørn er også velkomne, så skal de bare have en voksen med.

Kontaktperson er: Ulrik Skovgaard, mail: ulrikskovgaard@gmail.com

sæson-fester

Vi ønsker at gøre kirken til et festligt sted for alle generationer, men især børnefamilierne nyder godt af de faste fejringer af fastelavn, jul og sommerfest. Her er gudstjenesten bygget op, så aktiviteterne og budskabet er i børnehøjde, og der er bagefter fællesspisning og sjove aktiviteter.

​

Vi håber at se dig, for det er altid festligt og en dejlig søndag, når der er fyldt med liv og glade ansigter i hoppeborgen eller omkring juletræet.

Mand-dag

Den første onsdag i hver måned mødes en flok mænd, primært i den modne alder. Så handler det om godt kammeratskab, sjove historier, og der er altid en solid frokost. Nogle gange tager vi på udflugt, og andre gange har vi godt arbejdsfællesskab, når vi tager vi os af praktiske ting i og omkring kirken.

Mande-netværksgruppe

En torsdag om måneden mødes en gruppe mænd i kirken sammen med vores præst Gunni. Netværksgruppen starter med at spise aftensmad sammen og samles senere om Guds ord. En god måde at dele liv med hinanden. Alle mænd over 30 år er velkomne - giv gerne Gunni besked, om du kommer af hensyn til maden.

netværksgrupper

Vi har flere mindre netværksgrupper, der samlet en eller flere gange om måneden hos hinanden privat. Her læser vi sammen og deler livet med hinanden og Gud. Nogle grupper spiser aftensmad sammen og andre drikker kaffe.

Vi har netværksgrupper for alle aldersgrupper og livsfaser. Spørg endelig efter en gruppe eller mere info, hvis du mangler en netværksgruppe.